woensdag 6 mei 2015

Accessories

Of anything you can sew, what I love most is to make clothes. Any kind of clothes really - skirts, tops, dresses, coats, you name it. Although I've never really tried men's clothes, except for some pair of pants for the boyfriend. And I've never made lingerie and I really really REALLY want to learn how. And I am going to, but...time, man....there aren't enough hours in a day.
Last couple of weeks for example, I changed things up a bit and worked on some accessories - wallets, bracelets, collars. No spare time for bra's or knickers, but definitely much fun to do!
-----------------------------------------------------
Van alles wat je kan naaien vind ik kleren naaien het leukst, alle soorten kleding eigenlijk - rokken, tops, jurken, jassen, vanalles. Hoewel, ik heb nooit echt mannenkleding geprobeerd, behalve wat broeken voor vriendlief. En ik heb nog geen poging gewaagd tot lingerie en ik heb echt ├ęcht zin om het te leren en dat ga ik ook zeker doen, maar...tijd joh...er zijn gewoon niet genoeg uren in een dag.
De afgelopen paar weken bijvoorbeeld, ik gooide het over een andere boeg en ben ik bezig geweest met accessoires - portemonnee's, armbandjes, kraagjes. Geen tijd over voor BH's en onderbroekjes dus, maar superleuk om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen